close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיפים לעיצוב חדר אמבטיה

מערכת שורשיז סיוון, תשפא28/05/2021

אז אם גם לכם האמבטיה חשובה, תתכננו אותה נכון. תבחרו את האביזרים המתאימים לשימושכם האישי

תגיות:
צילום: freepik
חדר האמבטיה הוא אחד החדרים החשובים בבית. באמבטיה אנחנו מתחילים את היום מי בשטיפת פנים וצחצוח השיניים ומי באמבטיה מהירה לפני פתיחת עוד יום עמוס מטלות. באמבטיה אנחנו נרגעים בסוף יום, במקלחת חמה ארוכה ומרגיעה שמסירה את כל טרדות היום ומשם שוקעים בשינה עמוקה. חדר אמבטיה קלאסי מכיל בתוכו את כל מה שצריך כדי שהמקלחת תהיה נעימה. אמבטיה כמובן, אריחי חיפוי אטומים למים, וילון למניעה הצפה, ארון שירות, ברז כיור מראה שטיחון ועוד. עיצוב חדר אמבטיה חייב להיות פרקטי ונכון ודורש תכנון מראש.

צילום: freepik
אכסון- כדי להגיע לחדר אמבטיה פרקטי חשוב להקפיד על כך שיהיו חללי אכסון נכונים לכל מה שצריך כדי שהמקלחת תעבור בצורה נעימה מבלי שיחסר כלום. אם זה מגבות סבונים ספוגי רחצה מברשות שיניים ועוד. ישנם פתרונות אכסון יעילים לכל חלל קטן וגדול. מדפים גלויים ונסתרים, נישות, ארונות בשילוב כיור. ארונות מרחפים ועוד.

עיצוב- כמו שכבר הבנו חדר האמבטיה הוא מקום רגוע. לכן יש לבחור את הצבעים בהתאם, תוך הקפדה על מראה נקי, צבעי האריחים הריהוט והאביזרים יכולים להיות שקטים ורגועים או קונטרסטיים במידה אך לא עזים מאד. למי שאוהב ניתן לשלב צבע עז באבזור כמו שטיח או ברז בצבע ייחודי. ניתן לגוון את העיצוב מידי פעם על ידי החלפת ידיות, שטיח וילון ולהלביש את החדר מחדש בצורה שייתן לו עיצוב עדכני ושונה.

תאורה- באמבטיה אנו זקוקים לתאורה ממוקדת כאשר אנחנו נעזרים במראה. ותאורה כללית לחדר האמבטיה. כדי לאפשר שימוש נכון בתאורה יש לשלב שתי מפסקים אחד אחראי על התאורה הכללית והשני על התאורה של המראה כדי להנות מהיתרונות של כל אחד מהם.

פרקטיקה זה שם המשחק- כשמדובר בחדר אמבטיה הכל צריך להיות נגיש ונח. המראה צריכה להיות תלויה בגובה הנכון התאורה רכה ונעימה לא עמומה מידי ולא מסנוורת. מתלה מגבות נח בהתאם לכמות המגבות של בני המשפחה. כל המוצרים צריכים להיות עמידים בפני מים, כדי שלא יחלידו או יהרסו בלחות. בנוסף יש לבצע תכנון נכון של השקעים במיקום הנכון עם סגרי ביטחון נגד לחות. שטיח למניעת החלקה יכול לשמור על הבטיחות במקרה בו הרצפה רטובה.

אז אם גם לכם האמבטיה חשובה, תתכננו אותה נכון. תבחרו את האביזרים המתאימים לשימושכם האישי, את הצבעים הנכונים לכם ותהנו מהתוצאה. לא סגורים על איזה עיצוב מתאים לכם? תוכלו לקבל השראה למגוון עיצובים יפים ומגוונים עבור כל סגנון עיצוב או צבע או גודל אמבטיה שתבחרו לאתר לחצו כאן
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה